ny faldstamme har givet mig stort problem

Om renovering og vedligeholdelse af ejendommen og lejlighederne.

ny faldstamme har givet mig stort problem

Indlægaf T27667 » 8/04/2014 16:15

Hej
For 2,5 år siden fik vi nye faldstammer i foreningen. Det har givet mig en boligafgiftsstigning på små 600kr/md. Udskiftningen var helt nødvendig, og jeg bakkede 100% op om den. Der har dog været en meget kedelig konsekvens ved udskiftningen for mig i min stuelejlighed. På næsten daglig basis, når der trækkes ud hos en af mine overboer, bliver mit toilet (bræt og låg) oversprøjtet eller - hvis bræt og låg er oppe - står vandet ud over gulv og vægge. Der er lavet en fejl i installationen, så der sker det, at vandet i mit toilet trækkes ud for derefter at blive sendt tilbage for fuld kraft. Og desværre med en sådan kraft, at det altså står op af toilettet som et springvand. Der har været et utal af forskellige parter inde over for at få problemet løst; vvs'er, ingeniører, teknologisk institut. Ingen kan finde årsagen til problemer, og hvad værre er; ingen kan løse det. Flere ting er blevet afprøvet uden held. Jeg synes selv, jeg har været meget tålmodig - der er som sagt gået 2,5 år. Nu er jeg dog yderst desperat for at få problemet løst. Jeg ville derfor høre, om nogen herinde kender en andelshavers rettigheder i sådanne situationer, hvor et stykke vedligeholdelsearbejde har givet den slags problemer for en enkelt andelshaver. Hvis jeg på den ene eller anden måde kunne få medhold i, at jeg ikke skal betale de 600kr/md før problemet er løst, tænker jeg, at det måske ku speede processen op, så det hurtigere bliver løst. Jeg tænker, det ville give foreningen et incitament til at få det løst hurtigere.
T27667
Bruger
Bruger
 
Indlæg: 4
Tilmeldt: 6/08/2013 14:36

Tilbage til Bygningsrenovering og vedligeholdelse

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster

cron