Forretning med onlinespil

Spørgsmål og svar bedes placeret i den af nedenstående kategorier som passer bedst.
Indlæg placeres kun i Diverse-kategorien hvis der ikke findes en anden passende kategori.
Der kan stilles generelle andelsbolig-spørgsmål til besvarelse af sitets øvrige brugere. Spørgsmål som kræver detaljeret indsigt i en konkret sag, kan ikke forventes besvaret.
Kig først om et lignende spørgsmål er besvaret i et af de over 12.000 indlæg der tidligere er skrevet.
BRUG GERNE SØGEFUNKTIONEN.

Forretning med onlinespil

Indlægaf Vidieerm » 26/11/2022 17:18

Hej gutter! Jeg ønsker at starte en online gaming virksomhed. Det er noget nyt for mig, og jeg har brug for råd om, hvad jeg skal gøre, og hvad jeg skal være på vagt over for i denne branche? Skal jeg sammenligne de muligheder, som forskellige virksomheder tilbyder, og hvilke spørgsmål jeg skal stille softwareadministratorerne?
Vidieerm
Bruger
Bruger
 
Indlæg: 6
Tilmeldt: 12/05/2021 09:19

Re: Forretning med onlinespil

Indlægaf Barbylon » 26/11/2022 19:29

Det er vigtigt at vide, om den virksomhed, du kontakter, er velrenommeret. Gode virksomheder vil besvare alle dine spørgsmål og give dig gode råd. De vil ikke kun hjælpe dig med at købe software, f.eks. sportsspillet https://evoplay.games/game/penalty-shoot-out/ , men også med at få en licens og en bankkonto. Hvis du drøfter det hele i detaljer med en konsulent, kan du få tilbudt en passende standardløsning eller en skræddersyet individuel løsning.
Barbylon
Bruger
Bruger
 
Indlæg: 7
Tilmeldt: 26/05/2021 23:14


Tilbage til Diverse spørgsmål og svar om andelsboliger

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 18 gæster

cron