Opsigelse af Accessorisk Enkeltværelse efter 2 år

Emner om udlejning af andelsbolig, lejekontrakter, lejens størrelse og andelsboligforeningens lejere.

Opsigelse af Accessorisk Enkeltværelse efter 2 år

Indlægaf nicolas » 4/08/2013 12:35

Jeg er i den situation at jeg netop har fået besked af min udlejer om at hun har opsagt min lejekontrakt med 1 månedes varsel (som der også stod oprindeligt i min lejekontrakt), hvor jeg har har boet i et fremlejet accessorisk enkeltværelse i en andelslejlighed.
Til dags dato har jeg dog boet i det fremlejede værelse i lidt over 2,5 år og kan forstå/læse mig til, at der gælder andre regler for fremleje når man har boet i det i over 2 år i en andelsbolig. Men ville høre om der var nogle der kunne gøre det klart hvornår/hvordan det gælder og om det er noget der er gældende i min situation?

Tak
Nicolas
nicolas
Bruger
Bruger
 
Indlæg: 1
Tilmeldt: 4/08/2013 12:30

Re: Opsigelse af Accessorisk Enkeltværelse efter 2 år

Indlægaf molan » 5/08/2013 14:16

nicolas skrev:Jeg er i den situation at jeg netop har fået besked af min udlejer om at hun har opsagt min lejekontrakt med 1 månedes varsel (som der også stod oprindeligt i min lejekontrakt), hvor jeg har har boet i et fremlejet accessorisk enkeltværelse i en andelslejlighed.
Til dags dato har jeg dog boet i det fremlejede værelse i lidt over 2,5 år og kan forstå/læse mig til, at der gælder andre regler for fremleje når man har boet i det i over 2 år i en andelsbolig. Men ville høre om der var nogle der kunne gøre det klart hvornår/hvordan det gælder og om det er noget der er gældende i min situation?

Tak
Nicolas


Det du sigter til gælder ikke for leje af enkeltværelser i en privat bolig, der kan du opsiges uden grund med 1 måneds varsel.
molan
SuperGuru
SuperGuru
 
Indlæg: 519
Tilmeldt: 23/08/2011 22:15


Tilbage til Udlejning og lejere

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster

cron